Klanttevredenheidsonderzoek 2023

Afgelopen februari en maart hebben we, net als in 2021, onderzocht hoe tevreden onze klanten zijn over de dienstverlening van Justid. Bijna 400 gebruikers, leveranciers en opdrachtgevers van onze diensten en systemen hebben deelgenomen aan dit klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Ook dit jaar zijn onze diensten gewaardeerd met een ruime voldoende, met een gemiddeld rapportcijfer van een 7,4. Toch zien we een lichte daling ten opzichte van de meting van twee jaar geleden. Bij Justid blijven we daarom werken aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Twee handen die geschud worden

De komende tijd gaan we nog meer inzetten op klantbeleving, klantbehoefte en klantgerichtheid. Hoe kunnen we bijvoorbeeld beter met onze relaties in gesprek gaan én blijven? En hoe kunnen we daarbij sneller inspelen op behoeften? Maar ook, hoe kunnen we opdrachtgevers beter op de hoogte houden van ontwikkelingen en er in onze reguliere dienstverlening voor zorgen dat men zich (nog) beter gehoord voelt?

Het zijn uitdagingen waar we de komende tijd samen met onze relaties volop mee aan de slag gaan. Zo bouwen we samen aan een nog krachtiger verbinding tussen mens, informatie en technologie.